


Go-To-Market
We support product managers in validating development projects or innovative features early and directly within the open market. As a result, projects are not only evaluated by existing customers, but also by the market potential in terms of new customer business. So how do you involve customers and new customers in the development process at an early stage so that you don't develop beyond the market?
Investoren
Fondsmanager

Sales Stories
Wir finden, kontaktieren und qualifizieren die für Ihre Lösung passenden Ansprech-partner auf Kundenseite und identifizieren Angebots-relevante Bedarfsituationen.
Denn nichts ist unzufriedenstellender, als mit dem falschen Kontakt zu sprechen, der die zugrundeliegenden Problemstellungen weder kennt, noch Lösungen dafür sucht.
Die Suche nach dem Champion auf Kundenseite ist meist beschwerlich, erfordert Mut zur Qualifizierung und Beharrlichkeit.
Wir kennen das Spiel und dessen Regeln.
Softwareanbieter
Unternehmensberater
Message-Market-Fit
If the address does not hit the nerve of a customer, he has no reason to show interest. So how specific does a request have to be? If the offer is no longer geared to changing market requirements, then it must be innovated. So how do you identify and validate such innovations proactively and strategically as an organization?


Target Image
A target image is usually developed from known market requirements and the offered solution portfolio in order to start sales. If this is available, the following questions must be answered: How do I get new customers to take an interest in it and to deal with it? How do you include the customer in a targeted manner in the respective process stages (initial contact, first appointment, follow-up, etc.)?

Tiefgehende Bedürfnisse
Die Lösung steht am Ende. Das Problem am Anfang.
Der Weg vom Problem zur Lösung birgt viele Varianten, Aspekte, Situationen und Erkenntnisse.
Derjenige, der in der Lage ist, Probleme sowie deren Aspekte tiefgehend zu verstehen und darauf aufbauend Lösungswege entwirft, die der Kunde versteht und als sinnvoll erachtet, wird erfolgreich sein.
Komplexität und Veränderung erfordert ständiges verstehen wollen. Wer keine Zeit in das Verstehen investiert, sondern in eine schnelle Lösungsumsetzung, erzeugt Überforderung sowie Unmut auf Kundenseite.
Früher oder später muss verstanden werden.
